1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 802023

Sv: Sanny brutit handleden
ernie eagle: Vänta lite här nu... Säger du att Timrå har som avsikt att slakna i serien?


Nej vi har noll guld. Anledningen till att klubbledningen "spände bågen" så att säga, är ju för att få ett stabilare lag, komma så långt upp i serien som möjligt och ha en BÄTTRE förutsättning för att vinna guldet som du hela tiden pratar om. Om du har förväntningar och krav på att vi ska vinna guld så är det ditt problem, då har du studerat de andra lagen för dåligt. Förhoppningar är något helt annat och jag fattar inte varför du nämner det ordet i samma mening som de andra två orden - dessutom mellan dom orden.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer