ernie eagle: Ja, du har sagt ett flertal gånger att du ska strunta i hockey och lägg ner all glöd och engagemang, men varje gång har du kommit tillbaka igen. :)
Det kanske är dags att glömma vad du har skrivit och gå vidare? Gjort är gjort och sagt är sagt. Sanny var inte så farligt skadad för den delen heller. Så det är bara att bita ihop och kämpa vidare i grundserien.
Gå på matchen på torsdag och visa att du är en supporter!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kanske är dags att glömma vad du har skrivit och gå vidare? Gjort är gjort och sagt är sagt. Sanny var inte så farligt skadad för den delen heller. Så det är bara att bita ihop och kämpa vidare i grundserien.
Gå på matchen på torsdag och visa att du är en supporter!