LingaN: På vilket sätt har jag kommit tillbaks? Hur många krönikor har jag skrivit på tikare.se t ex denna säsong? Finns supportertidningen kvar? Skriiver jag längre några krönikor i programbladet?
SVAREN ÄR GLASKLARA: NEJ!
Det är en viss skillnad på engagemang och att följa med strömmen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
SVAREN ÄR GLASKLARA: NEJ!
Det är en viss skillnad på engagemang och att följa med strömmen.