ernie eagle: Jag förstår hur du känner dig, jag får exakt samma bemötande i denna GB så fort man uttrycker sig om minsta lilla blir man sågad jäms med forknölarna. Keep up the good work.
En av anledningarna att man köpte matchprogrammet förut var för att läsa just DINA krönikörer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En av anledningarna att man köpte matchprogrammet förut var för att läsa just DINA krönikörer.
Stå upp sjöstedt!
Keep up the good work.