Per HApps: Spel för galleriorna! Knappast! Jag blir ju enbart motarbetad för att jag har fräna åsikter. Det blev Leif Boork i Brynäs också tills han började leverera resultat.
Jag kommer betala in mig på matcherna i fortsättningen. Jag orkar inte engagera mig inågonting som är dömt att misslyckas på förhand längre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kommer betala in mig på matcherna i fortsättningen. Jag orkar inte engagera mig inågonting som är dömt att misslyckas på förhand längre.
Amen.