Du kanske inte skulle bli så motarbetad här på HS om du inte hela tiden gick omkring och ansåg att din åsikt är den enda rätta åsikten, och att alla som tycker annorlunda har fel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ernie eagle:
Du kanske inte skulle bli så motarbetad här på HS om du inte hela tiden gick omkring och ansåg att din åsikt är den enda rätta åsikten, och att alla som tycker annorlunda har fel.
Högmod går före fall.