ernie eagle: En liten fråga Ernie... du hoppar av för att du måste tänka på dig själv, och även fast du har ett stort TIK hjärta så gör du det... Sanny ställer upp för 3-kr för att han vill tänka på sig själv + att han ställer upp för det land han är född i. Varför skulle han då inte ha ett Timrå hjärta men du har det?
Jag har aldrig klagat på att Bäckis är med i junis-VM fast han är en av Brynäs viktigaste spelare. Och om jag skulle säga att Sjödda inte hade nå hjärta för BIF när han spelade för 3-kr.... då skulle jag bli idiotförklarad direkt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sanny ställer upp för 3-kr för att han vill tänka på sig själv + att han ställer upp för det land han är född i. Varför skulle han då inte ha ett Timrå hjärta men du har det?
Jag har aldrig klagat på att Bäckis är med i junis-VM fast han är en av Brynäs viktigaste spelare. Och om jag skulle säga att Sjödda inte hade nå hjärta för BIF när han spelade för 3-kr.... då skulle jag bli idiotförklarad direkt.