1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 802164

Sv: Sanny brutit handleden
AD: Ja men det finns ju för fan inga pengar kvar till att värva nytt! Det sa ju Nubben klart och tydligt. Borde inte Sanny ha det i beaktning då innan han stack iväg.

Ibland får man använda huvudet också och inte tänka enbart lika långt som näsan räcker. Nu sitter vi med arslet i vagn och kan inget göra.

Man orkar inte hur mkt som helst. Vi förväntas stötta laget helhjärtat i match efter match efter match men får ingen som helst respons och inte får vi ta ut våran besvikelse heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer