1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 802172

Sv: Sanny brutit handleden

ernie eagle:
Jag är väl lika med vissa, gissar jag.
'Önskade livet ur' skrev jag aldrig;

Du börjar gå till överdrift på din häxjakt på er kapten nu.
Var det inte dina tidigare voodoo-besvärjelser som fick tjecken att pricka Sanny just där han gjorde?
 
Metal Guru  @ 127.0.0.1 Igår kl. 19:41

Men skriver man så här ber man i princip att Murpys Lag ska träda in i sammanhanget:

Det är inte lönt att Sanny Lindström kommer hem skadad ifrån Moskva. För då skall han personligen se mig i ögonen och ha en jävligt bra förklaring.

ernie eagle @ Wifsta by the frozen sea 2006-12-12 16:42


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer