Metal Guru: Tycker vi låter ernie vara nu. Vi har fått nog, Han har fått nog, TIK har fått nog, Sanny har fått nog etc. Han har bytt lag, har tydligt deklarerat att han numera inte bryr sig om TIK:s fortsatta öde. Ägnar själv en from förhoppning att det kan vara så fortsättningsvis även om jag naturligtvis inser att detta är ett spel för galleriet.
För fortsätta gå på matcherna skall han tydligen, tom betala sig in!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För fortsätta gå på matcherna skall han tydligen, tom betala sig in!