ernie eagle: Har faktiskt full förståelse för det! Jag har alltid beundrat alla er som orkar och tar sig tid. Är väldigt tacksam för sånt engagemang, själv kan jag verkligen inte slå mig för bröstet i det fallet!
Får väl iaf ta tillfället i akt och tacka för det du gjort då. Det har aldrig varit min mening att driva nån på flykt genom att bemöta dennes åsikter på ett hockeyforum...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Får väl iaf ta tillfället i akt och tacka för det du gjort då. Det har aldrig varit min mening att driva nån på flykt genom att bemöta dennes åsikter på ett hockeyforum...