ernie eagle: Fasiken, du blir nog en alldeles utmärkt journalist, lämnar ju ingen oberörd iaf! Ena dan tycker man du är den störste pajasen på HS, nästa dag framstår du som ett under av sympati och kloka tankar! Stor dos av självinsikt har du även när det kommer till kritan....:-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Stor dos av självinsikt har du även när det kommer till kritan....:-)