1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 802536

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ambroo: Väljer att svara dig. Själv har jag inte lagt fram några som hellst förslag i den vägen. Utav den enkla anledningen att jag råkar veta att man vill ha balans ekonomiskt i tänket. Skulle sitta fint med en till huvudsponsor som kunde likt Sweedbank eller Forsberg gå in och bidra. Sedan är det ju en annan fråga som måste tas ställning till. Hur reagerar Eon då?
Visst är PerHapps skisser o funderingar positiva, men det fordras så mycket mer och han har dragit samma visa länge nu.
Sedan till det realistiska. Tror du händelsevis att klubbledningen inte funderar och spekulerar i just de här banorna?
Jag kan säga att maken till framsynt klubbledning får man söka länge efter. Tror uppriktigt att den inte finns i detta avlånga land.
Se vad de har gjort med jämförelsevis små medel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.