Janken: Det här kommer verkligen att bli tufft, den saken är säker.
Toppstriden får vi nog lämna för en stund. Förhoppningsvis så tar vi en slutspelsplats och förhoppningsvis så kan alla spela då det börjar så får vi "skrälla" där. Det är min enda förhoppning just nu.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Toppstriden får vi nog lämna för en stund. Förhoppningsvis så tar vi en slutspelsplats och förhoppningsvis så kan alla spela då det börjar så får vi "skrälla" där. Det är min enda förhoppning just nu.