-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det jag vill komma till att typ Aspen måste ju ta chansen när han får stå, inte drälla in puckar plus att alla måste hjälpa varann, nu hade det varit uppehåll mm, och uppträder så jävla viljelöst, helt otroligt oproffsigt samt att Kenta och Micke måste ransaka sig själva om dom inte kunde få fart på gänget efter uppehållet.
Hedström i intervjuven kände sig pigg och laget på G i och med uppehållet, Yeah Right!!!! eller glömde dom kvar piggheten i omklädningsrummet i Timrå, materialarnas fel kanske????
Men äntligen får man känna sig en Timrå supporter igen, frustrerad. Första 15 omgångarna var ju bara för bra för att vara sanna.
Men hjärtat för Timrå kommer aldrig sluta slå, för slutspel blir det ändå.....