1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 803687

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Bragd-Birger: Var oxå i Globen. Det enda ljuset i går var självförtroendet som lyste med sin frånvaro. Fram till 1-0 var det ganska jämnt med visst övertag för Timrå. Efter 1-0 var di röde ett juniorlag. Några axplock:
- Wennerberg var inte bra men han försökte smälla på i varje byte.
- Nilsson. Lite som Wennerberg
- Regin. Påminner lite om Krykov. Enda Tikaren som var "du" med pucken i går.
- Sundh glimtade till bitvis.

Övriga kan nog inte spela sämre hur dom än försöker. Så enkelt var det.

Asplund avgjorde på intet vis denna match. Släppte in en skitkasse och kunde ha tagit ett eller två mål till om han hade storspelat, på övriga mål var han chanslös.

Det jag saknar mest förutom självförtoende är någon/några ledartyper som verkligen visar vägen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.