1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 803711

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
actionleif:

JA vi har ingen första femma längre och det är helt sant, den har visat vägen och satt respekt just nu finns det ingen sådan femma och det är inte bra för laget.

det var i och med pärssinens skada som allt började tyvärr....

Hoppas han kan kliva in och fixa till detta, men nu är visst hahl borta men Warg fyller upp hans plats. Bara lotvonen koskinen carlsson och nyllet kommer tillbaka och får lite match tempo i kroppen så tror jag vi kan ta oss ur denna svacka ska bli kul att se vilket lag som tar sig ur botten nappet för igåt imorgon timrå hela 6-1 TORSKA och HV71 hela 7-2 torsk dock så va det väll Lankow som stod....

de byter in Ersberg men vi byter oxå målvakt Backlund..

Sveriges två landslagsmålvakter....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.