1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804083

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Bragdbirger, dallas mfl:

Min kritik mot Moe kanske var hård, men jag tog nog förlusten jävligt hårt också, antar jag var lite pissed off så jag fick nog ett litet Ernie Eagle ryck i min besvikelse - det är ju jävligt kul och betala en massa pengar när dom spelar som... ja jag vet inte vad...

Jag är som sagt också för att låta juniorer få spela osv. Men så var det iaf, han var riktigt usel och jag tycker som sagt han inte har någonting att göra i A-laget just nu - om han nu spelar ikväll så hoppas jag han verkligen rycker upp sig och visar han förtjänar platsen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.