1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 806312

Sv: Den bittra sanningen
Ambroo: Va fan. Det var ju om något tråkiga nyheter. Du brukar ju sällan ha fel i dina uttalanden, tyvärr. Var det inte likadant ifjol för Linköping? När det uppdagades att Melin skulle lämna dem spelade de sämre. Nu spelar ju Timrå inte guldhockey direkt.

per happs, tja. Jag kanske borde skicka filmen till dom. Nått behöver dom ju för att inse att dom faktiskt kan vinna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.