RocknRolf2: Hur kan alla vara så otroligt kassa samtidigt, i en månad.
Jag kan endast hitta en förklaring: Alla är så otroligt slitna efter alla skador pga att Organisationen Timrå vägra matcha juniorer likt Luleå och MoDo. Psykiskt och fysiskt utmattad. Precis som oss supportrar. Less och Deprimerad.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan endast hitta en förklaring:
Alla är så otroligt slitna efter alla skador pga att Organisationen Timrå vägra matcha juniorer likt Luleå och MoDo. Psykiskt och fysiskt utmattad.
Precis som oss supportrar. Less och Deprimerad.