actionleif: Tror att vi får se fram emot en långsam vändning i år. Ingen 180 graders sväng direkt.
Allvarligt - är det nån som håller med om att det på webbradion låter som den sömnigaste tillställningen i mannaminne? Eller är det farbrorn på radion som är seg?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Allvarligt - är det nån som håller med om att det på webbradion låter som den sömnigaste tillställningen i mannaminne? Eller är det farbrorn på radion som är seg?