-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4990)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det är mkt man önskar sig..... Säkert hundra detaljer. Men en är att Sanny visar upp samma spel som han gör i sin landslagströja. Typ..........TIK-HV 0-3...och framåt. Många av oss har nu i hundra år längtat efter en riktig rese till back. Tycker att Sanny bör kunna utmana i denna kategori nu iaf.
Och att Strålman spelar mycket enklare när det behövs. Här ska inte bjudas på någonting framöver!
Det är defensiven och målvaktsspelet som spökar just nu. Vi tar tag i det NU (Backlund är på G igen efter matchen mot LHC), samtidigt som vi får tillbaka lite spelare så ska detta kunna bli ganska roligt.
Jag vill se en defensiv ishockey nu efter nyår. Det är min önskan.
Fasen.........måste iväg......synd va...... Frugan skriker i bakgrunden. Dax att gå vidare.
God Jul.