Bra period av Timrå. Grötigt som fan i mittzon, men när Timrå vinner så många närkamper som man gör så är dumpa/jaga en utmärkt taktik. Ryno skön. Taskig split-vision, men handleder har han pöjken. Backlund ser stabil ut, liksom försvaret i helhet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ryno skön. Taskig split-vision, men handleder har han pöjken.
Backlund ser stabil ut, liksom försvaret i helhet.
Nu käkar vi taggtråd i pausen och håller tätt.