Nu har man sett två perioder, spelat har lite att önska, men lite flyt med mål har vi ju haft. Dock saknar jag fortfarande farten och fantasin i offensiven och bättre avlastning till backaran i försvarszonen.
Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!