Man får väl tro den ovanligt objektiva kommentatorn om han säger att utvisningen på Wahlberg var felaktig! Men det var på tiden att ett felaktigt domslut går vår väg! Det har varit några tveksamma domslut mot oss under senaste delen av serien!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Guuud va skönt!
Man får väl tro den ovanligt objektiva kommentatorn om han säger att utvisningen på Wahlberg var felaktig!
Men det var på tiden att ett felaktigt domslut går vår väg!
Det har varit några tveksamma domslut mot oss under senaste delen av serien!
GUUU VA SKÖNT!!!!
hem.bredband.net/hundhona