Med de förutsättningar som rådde inför match - taskigt självförtroende, tunga skador, uselt spel och tveksam målvaktsform - så tycker jag att Timrå gjorde en riktigt bra match. Inget glänsande spel, men man vann det man ska vinna: kampmomenten. Tillsammans med en högre fart räckte det för seger.
Kul att se Backlund, denna nolla betyder nog oerhört mycket. Var synnerligen stabil matchen igenom, även om han hade en del flyt. Hedström på gång. Förhoppningsvis snart med en Pärssinen på andra flanken.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kul att se Backlund, denna nolla betyder nog oerhört mycket. Var synnerligen stabil matchen igenom, även om han hade en del flyt.
Hedström på gång. Förhoppningsvis snart med en Pärssinen på andra flanken.
I övrigt: åh, så underbart!