Japp...som jag trodde! Mina förlustvibbar inför matchen var ett gott tecken. Jag är ta mej f-n lika usel siare som tipparna på ST-sporten...
Kvalserien har aldrig varit ett hot på allvar utan det har handlat om vilken sida av slutspelsstrecket det skall sluta. T.o.m där har marginalen varit rätt hygglig, det är väl att det spelmässigt sett så uselt ut som gjort att man börjat befara ytterligare ett missat slutspel. Bra att FBK slog VF!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kvalserien har aldrig varit ett hot på allvar utan det har handlat om vilken sida av slutspelsstrecket det skall sluta. T.o.m där har marginalen varit rätt hygglig, det är väl att det spelmässigt sett så uselt ut som gjort att man börjat befara ytterligare ett missat slutspel. Bra att FBK slog VF!