mikenomad: Det är alltid bra när vf får stryk, he he. Ni som klagar på kommentatorerna, LÄGG AV!!! Det börjar bli smått patetiskt nu. Virus suger, visst! Jag är jävligt enögd men har ändå ett visst mått med vett kvar. Idag var kommentatorerna helt ok. Alla kan inte älska TIK, vissa måste ha ett neutralt föthållningssätt till vad de ser. Nu är det vissa här inne som inte har har ett piss matnyttigt att skriva men som ändå skriver, resonerandes (jag kan ju alltid klaga på kommentatorn och få medhåll av den och den och den. Jag får reaktioner på det jag skrivit, alltså finns jag.) PATETISKT! Jävla fjortismanér! Var är timrå_ik förresten? TRE JÄVLIGT SKÖNA poäng
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jävla fjortismanér! Var är timrå_ik förresten?
TRE JÄVLIGT SKÖNA poäng