1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 809859

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
VAD SÄGER MAN, killen (me mysaelg and I) kan tippa rätt, gissar 3-0 stor match i förhållande till våran usla tid bakom oss och hade även rätt på 2-0 skytten. Samt att backe med hjälp av backarna skulle hålla nollan.

Citat tidigare från ikväll.

"Nu går vi runt på exakt lika mkt folk som MIF och vi spelade inte match i senaste omgången så idag kan vi inte skylla på orken i alla fall, idag ska bara vinna vi är klasser bättre än MALMÖ, så vinner vi inte idag så kommer jag i alla fall bli grymt besviken och ARG. Men det håller jag för mig sj det slipper ni höra här.

Vi vinner med 3-0 och Våra backar med målvakt gör en stro match sedan kliver Nyllet Ryno och Andersson fram...."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.