dunderklumpen: Handen på hjärtat, borde inte hans mål godkänts i går. Nog för jag är halvblind, men tar inte pucken i masken och stuttsar in ? Allafall i baksidan av masken, men det tillhör ju också masken. (Nackplattan) ( c :
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nog för jag är halvblind, men tar inte pucken i masken och stuttsar in ?
Allafall i baksidan av masken, men det tillhör ju också masken. (Nackplattan)
( c :