Helg Ernest: Det är ju faktist så att domaren inte ska blåsa så fort pucken tar i masken ..
Han ska inte ens blåsa om laget får en farlig chans på returen (ett tillslag har jag för mig?) .. så att den tar på masken och in är ju lika givet mål som amen i kyrkan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han ska inte ens blåsa om laget får en farlig chans på returen (ett tillslag har jag för mig?) .. så att den tar på masken och in är ju lika givet mål som amen i kyrkan.