De va än skön än seger! Rafflande tät o spännande.
Härlig inställning från krapparna. Sen tyckte inte jag att Koskinen övertygade som somliga tycker. Jag blev nervös varenda gång han hade pucken i egen zon el. skulle ta emot den. Rundningsmärke ett antal ggr eftersom han är så seg på grillorna. Men vem bryr sig en dag som denna, rättvist var det också!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Rafflande tät o spännande.
Härlig inställning från krapparna. Sen tyckte inte jag att Koskinen övertygade som somliga tycker. Jag blev nervös varenda gång han hade pucken i egen zon el. skulle ta emot den. Rundningsmärke ett antal ggr eftersom han är så seg på grillorna.
Men vem bryr sig en dag som denna, rättvist var det också!