1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 811092

Sv: Agera Nubben?
Danne_l: Jag har alltid varit förundrad över ett fenomen här på hockeysnack och det är då ett lags gästbok diskuterar något som rör ett annat lag så kommer ofta supportrar från andra lag in och besvarar det.

Det intressanta i det är den iaktagelsen att de ofta väljer att svara på det sämsta inlägget i debatten.

Här på morgonen har det nu skrivits 9 inlägg angående Ryno och Frölunda. Sedan så kommer du in och du väljer att besvara det inlägget som innehåller ord som "knäppskalle" och "kappvändare".

Det är ett inlägg jag inte skulle välja att lägga så stor vikt vid.

Undra om samma fenomen gäller spelare som läser dessa gästböcker då deras insatser bedöms. Om de får en person som ideligen kritiserar spelaren och får sju åtta skribenter som försvarar den kritiken. Undra vad spelaren minns från debatten?

Förresten var det du, Danne som sa att Johan Ryno aldrig skulle ta en plats i Timrå då vi var fullt manskap medan jag påtryckte att detta var en klockren spelare för oss att få hit? Eller var det någon annan av de Frölundaiter som hittat denna community?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.