-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4995)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag och många med mig tror jag känner så här;
Vi förstår inte egentligen varför man tog hit Ryno från första början när man redan i föreningen har ett flertal unga spelare som man borde gett chansen istället. Tar man tillbaka Ryno nu så kommer det bli på en annan ung killes bekostnad i så fall, nämligen Anton Axelsson. Det vore i så fall skit.
Då är det bättre att svälja stoltheten och släppa Ryno till Timrå.
Just det tror jag är den bästa lösningen för alla. Timrå får behålla sin nya kelgris och Johan kan fortsätta att utvecklas till den storspelare alla tror han kommer bli och Frölunda får fortsätta jaga slutspelsplats.
Jag tycker det går bättre för mig här än va det går för Frölunda på isen...
;)