-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4970)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Apropå Modo. Min granne, som flyttade från Ö-vik för tre år sedan, var precis över. Vi råkade snudda vid gårdagens hockeymatch, varpå han genast brast ut i en lång, svavelosande tirad om Öviksbor i allmänhet, och modoiter i synnerhet. Enligt honom bestod hela kommunen av IQ-befriade idioter, totalt oförmögna att upprätthålla såväl som utomsocknes kontakter som god kroppshygien. 'Men hockey kan dom i a f spela', försökte jag släta över.
'Hockey!', sa han. 'Bah! Dom har aldrig brytt sig ett skit om hockey i den där stan. 4000 pers som går för att skrika på domaren. Klart dom behövde bygga en hall för en kvarts miljard för att folk skulle få en anledning att springa dit'.
En märklig man, grannen. Samtidigt kände jag att jag fick en del att tänka på.