1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 811415

Sv: Mikko Laine
RocknRolf2: åså...med taxeringskalendern i ena näven och den andra på snabbkommandoknapparna fiasko, bort med, avgå....gäsp.
Annars kan jag pigga upp med en liten historia om mitt besök på O´learys i Övik på lördagen. Drällde in helt ensam och fick precis se reprisen.. på 2-0 när jag stod vid garderoben och halvsprang in och spontantskrek ut JAAA !! rakt ut vid Hallins 3-0 pärla och hela restaurangen vändes sig om och tittade på mig. Det kändes riktigt bra ! Olearys "better than live" slogan kändes relevant då ASGARV ! Att ha Robban på isen igen känns underbart.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.