1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 811650

Sv: Agera Nubben?
Ambroo: Äntligen!

Jag kan bara hålla med i vad de övriga sagt. En spelare helt i min smak och som man förmodligen har haft svårt att hitta motsvarigheten till rent merit- och klassmässigt för motsvarande pengar på annat håll. Man hade kort sagt fått jaga livet ur sig för att nå dit man nu har gjort, och det är det inte värt. Detta säger jag utan att ha så mycket mer än skosulorna på fötterna, så risken att jag får gå med dyngsura fötter när vi har sett honom i aktion finns såklart. Men jag tror inte det. Nej, det här känns faktiskt bara positivt såhär långt!

Bra agerat, Nubben!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.