-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Kul att se att svebba och styfen börjar spela upp sig trots en ganska så svajig säsong. Men tror att strålman har en hel del i svebbas förbättring, Otroligt plaserings säker back!
Otroligt viktigt med sådana här segrar, att kunna vinna utan att spela på topp.
Tror att den dära ängsligheten som infann sig i slutet på matcherna förr när det var jämt och man tappade och förlorade poäng börjar försvinna nu, mycket tack vare sådan här segrar som typ malmö och skellefteå.
Nä en timo p vill vi ha tillbaka fort så vårat powerplay kan börja fungera igen, lite halv dant på denna frot idag, trots mål!
Han är nog viktigare än man tror, en otrolig spetskompetens i dessa avgörande matchsituationer.
Ruggigt viktigt att Backlund verkar vara på G mot stor formen igen.
GO TIMRÅ.....
Jag vill ha ryno kvar!!! vilken speluppfattning killen har, underbar passning till Robbans mål idag.
Länge leve "ungjävlarana"!
Vilket go det är i Strålman, regin, svensson, sund oj oj oj...Sund liknar ju fan självaste Pavel Bure i sin skridskååkning. Synd med skadan där bara, hoppas det var en lindrig variant.
Slutligen, nu jävlar visar vi anrell på lördag hur förmodlingen Sveriges bästa publik agerar för att skapa stämming i en hockeyhall.
Hörde att Anrell tydligen skall vara här på lördag och skriva om timrå i serien Hockeyresan!
Ta med hörselkåpor Anrell!
Piiz out!