fighter: Dom som ger klartecken efter värmningen är nog minst lika friska som dom som redan ska spela. Och ska vi försöka koppla ett seriöst grepp på hela skadescheisse-eländet tarvas det ett par matcher med mycket folk och mindre istid på dom som är slitna. Fan, om alla fyra som ev är med ä r med kommer det bara vara fyra spelare borta. Nästan ingenting.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fan, om alla fyra som ev är med ä r med kommer det bara vara fyra spelare borta. Nästan ingenting.