Talangscouten: Hehe. Sur, tråkig, torr, snål jämte som jag inte tror är redo att ta över som huvudansvarig i någon klubb än. Kort och gott tror jag inte han skulle vara någon bra huvudtränare än. Alla som vill ha Thornberg eller Dahlén får nog vänta. Jag väntar hemskt gärna!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alla som vill ha Thornberg eller Dahlén får nog vänta. Jag väntar hemskt gärna!