Det "pratarn" uttryckte tidigare var väl formulerat. Jag är inte orolig inför nästa säsong, nya tränare blir en härlig injektion i laget + då skyttekungen i Finland.
Challe, Nygårds är lite nya o färska både på gott o ont men jag tror det kan vara riktigt bra. Se bara när Kenta kom till oss, inte många utifrån som trodde på honom, nu är han hyllad som få. Vi får nog ordning på dessa 2 herrar också.
Läser man mellan raderna på intervjun i Dagbladet så är dom klara. Lite politiker svar bara.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Challe, Nygårds är lite nya o färska både på gott o ont men jag tror det kan vara riktigt bra. Se bara när Kenta kom till oss, inte många utifrån som trodde på honom, nu är han hyllad som få.
Vi får nog ordning på dessa 2 herrar också.
Läser man mellan raderna på intervjun i Dagbladet så är dom klara. Lite politiker svar bara.