1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 819642

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
mikenomad: Inga problem med att ha överseende, frustration vet man som Mora-supporter det mesta om ;-)

Ang frågorna om hur matchen såg ut, det var det en ganska snäll tillställning, Mora hade lite flyt för en gångs skull, med ett mål tidigt i andra, och sen en sen tvåa när dom spelade fem mot tre.. Och ett riktigt viljemål av Tuokko i numerärt underläge i början av tredje, sen var det uppgivet i Timrå..

Ha de så gott och hoppas på en bra match i Timrå den 3/2!!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer