timraw: Ja f-n, gubben kan än, fick Almtuna att nästan ta sig från att åka ur div1 till elitseriekval 04/05 och vänt BIF till SM-gulds kanditater på två år.
Framför allt så skiter han i vad det står på ryggen, presterar du inte, blir det läktaren eller i värsta fall tv-soffan, det får alla att jobba stenhårt som lag, och duktig på att utvekla talanger....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Framför allt så skiter han i vad det står på ryggen, presterar du inte, blir det läktaren eller i värsta fall tv-soffan, det får alla att jobba stenhårt som lag, och duktig på att utvekla talanger....