-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4968)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Spontana tankar och åsikter kring herr Hedström ikväll? Personligen tyckte jag att han var bra. Unnar honom ett mål bara. Han skulle nog må gott av det.
Farligaste läget Djyrgaarden skapade var väl fladderpucken i första som bytte riktning lite skrämmande och gick i ribban. Annars var dom ganska uddlösa frammåt.
Elitserien i stort är helt crazy. Det går liksom inte att spela pengar på skiten. Inget lag vinner som man vill. Toppen mot botten är per automatik inte stensäkra segrar för toppen. Otroligt svårt att vinna pengar på Elitserien just nu. Men jag lär mig aldrig det, skrämmande men sant :) Jag fick i alla fall 1 rätt och det var på Timrås match. Bara det gör ju att man ändå är halvnöjd med tippningen ;)