1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 821078

Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
En sak jag aldrig kan anklagas för är i alla fall att då jag jag står i klacken -vilket är allt som oftast då jag hälsar på i arenan - då jävlar ger jag ALLT! Genomsvettig och vidrig i övrigt som fan lämnar jag allltid arenan. Från mig får alltid laget Timrå IK maximalt stöd, eftersom jag älskar hela gänget. För att förtydliga det hela - jag klappar och skriker på laget hela matchen...

I afton var det fan backarnas match, eller!? Styf, Sanny, "Strålis" etc gjorde mig och många andra (?) hur nöjda som helst...

Ikväll visas en av mina favoritfilmer alla kategorier - "24 Hour Party People" - på tvåan (22:30). Hoppas att ni ser den, pojkar...!

Jag kan alltjämt inte så mycket hockey, jag skriver dåligt etc... Tack Bragd-Birger, för att såna som Du finns!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.