Jag tror faktiskt att Stephan Lundh skulle passa perfekt in i dagens Timrå IK! En lugn och sympatisk tränare som alltid sätter laget i första hand, låter spelarna själva komma med synpunkter och åsikter. Bygger mycket på lagmoral och vi-känsla.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En lugn och sympatisk tränare som alltid sätter laget i första hand, låter spelarna själva komma med synpunkter och åsikter. Bygger mycket på lagmoral och vi-känsla.
Den perfekta efterträdaren för Kenta?