mikenomad: Ähh,att ha tränare är bara överskattat nonsens! Jag tycker vi som första lag i världen låter laget styras demokratiskt, en för alla, alla för en. Den som vill spela får göra det, det är bara tuta o köra. Lite ny anarkistiskt stuk, då blir det grejjer. Ingen, absolut ingen behöver klaga på tränaren då iallafall!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker vi som första lag i världen låter laget styras demokratiskt, en för alla, alla för en. Den som vill spela får göra det, det är bara tuta o köra.
Lite ny anarkistiskt stuk, då blir det grejjer.
Ingen, absolut ingen behöver klaga på tränaren då iallafall!