1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822247

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Kerstin_k: Är kluven när det gäller Backlunds insats. Å ena sidan gjorde han några riktigt fina räddningar som höll siffrorna nera. Å andra sidan gjorde han ingen i kategorin 'wow!' medan det fortfarande fanns en chans i helvete. Men...mäktar man med hela fjorton skott framåt är det knappast Backlund som ska skämmas.

Den här matchen tar vi med oss, under kategorin 'matcher man skrämmer barn med'. Och det finns positiva saker också. Äntligen får modoiterna till fullo vältra sig i timråfilia, istället för att skicka bistra bubblor till varandra efter att Timrå givit dom ännu en nedlåtande klapp på huvudet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.