1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822458

Sv: Hur långt ned sjunker Timrå?
fighter: Jag räknar mig INTE till skaran "medgångssupporter", men som TIK uppträdde på isen igår.... suck. Jag skämdes!
Vart var viljan att "proppa" på? Hur var passen slagna? Alla felpass ska vi inte ens nämna.

Trodde faktiskt att det skulle tända till när Pelle tog en liten "famntag" runt nacken på HV spelaren (kommer inte ihåg vilken) som sköt en puck efter avblåsning. Men icke.

Ska man tillhöra topp 4, då får man inte agera som de gjorde igår!

Men det är bara att kavla upp ärmarna och stångas lite mer till nästa match.

Come on boys!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.