Abron: Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på. Nej, jag har inte varit i Swebank arena men jag vet att den ligger endast ett par 100 meter från strogatan i Ö-vik. Helt perfekt läge som gör att fler kan gå på matcherna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej, jag har inte varit i Swebank arena men jag vet att den ligger endast ett par 100 meter från strogatan i Ö-vik.
Helt perfekt läge som gör att fler kan gå på matcherna.